به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رکنی زاده مدیرعامل شرکت فناور داده کاوان معیار گستر توس گفت:: این طرح با هدف کسب اطلاع از نظرات مشترکین و با ملاحظات صحت و دقت اطلاعات و همچنین با رویکرد شفاف سازی بیشتر و انعکاس مؤثر، کارآمد و مستند به مدیران ارشد شرکت برق اجرا شده است.
وی افزود: این طرح با بهره مندی از مزایای هوشمندسازی، در مقابل روشهای سنتی و یا دستی، موجب صرفه جویی در هزینه و همچنین زمان فرآیندهای اجرایی طرح شده و علاوه بر کاهش هزینه و زمان، موجب افزایش سطح کیفی و دقت دادهها و اطلاعات نیز شده است.
مدیرعامل شرکت فناور داده کاوان خاطرنشان کرد: اولین وجه تمایز طرح سنجش رضایت مشترکین استفاده از فرآیند الکترونیک با بکارگیری تبلت یا موبایل است؛ دومین وجه تمایز این طرح افزایش مشارکت و اعتماد در مشترکین و نهایتاً تصمیم سازی و تصمیم گیری جمعی مبتنی بر واقعیت است.
انتهای پیام//م. ا.