این طور که از شواهد پیداست جپاروف تمایلی به بازگشت به استقلال ندارد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به محرومیت استقلالی ها و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان، سرور جپاروف راهی سپاهان شد. طبق قانون نقل و انتقالات بازیکن قرضی پس از پایان زمان قراردادش با تیم جدید باید به تیم اصلی خود بازگردد، مگر اینکه تیم اصلی وی با ادامه فعالیتش مخالفتی نداشته باشد.

این در حالی است که از اصفهان خبر رسیده یکی از بازیکنانی که زلاتکو کرانچار نسبت به ادامه فعالیتش در سپاهان پافشاری می‌کند، که به احتمال قوی این بازیکن مذکور جپاروف است زیرا کرانچار نیز از وی شناخت بالایی دارد و برنامه‌هایش را برای استفاده از جپاروف تنظیم کرده است. از این رو، جپاروف می‌تواند یکی از مهره‌هایی باشد که در فصل آینده نیز در سپاهان می‌ماند. 

اما از طرفی منصوریان و تیمش نیز روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کردند و به حضور او نیاز دارند.

مسئولان باشگاه استقلال نیز به دنبال بازگشت جپاروف به جمع آبی پوشان تهرانی هستند. با این وجود باید دید جپاروف در نهایت  طبق قول و قرار خود با استقلالی ها به این تیم باز می گردد و یا ماندن در سپاهان را ترجیح می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
جباروف باید به استقلال برگردی چطور تو نتوانستی دراین تیم بمانی چند بازی اول نیم فصل دوم را از سکوهای ازادی تماشا میکردی درضمن استقلالیها به وجود تو دراستقلال نیاز دارندتادر لیگ 17 پرقدرت ظاهر شوند
آخرین اخبار