در پی تماس مردمی صبح امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶ با خبرنگار
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان در
شهرکرد مبنی بر معطلی و اعتراض بیماران برای نوبت دهی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد، موضوع از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری و مدیریت این کلینیک دولتی پیگیری شد.
مجتبی حیدری مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد در این باره گفت: نوبت دهی این مرکز درمانی به صورت تلفنی از طریق شماره ۳۱۰۳ و روزانه از ساعت ۷:۴۵ صبح به استثنای روزهای جمعه برای روز بعد انجام میشود.
وی با اشاره به تقاضای زیاد بیماران برای درخواست نوبت مراجعه به پزشک و از طرفی ظرفیت محدود پذیرش روزانه و همچنین کمبود پزشک در این کلینیک افزود: برخی بیماران پس از تکمیل ظرفیت پذیرش تلفنی، با مراجعه حضوری درخواست نوبت دهی دارند.
حیدری با تأکید بر محدودیت نوبت دهی حضوری در این کلینیک اضافه کرد: نوبت دهی حضوری از ساعت ۷:۳۰ صبح هر روز و تنها برای موارد اورژانسی نظیر شکستگی ها، پیوند، بیماران خاص و معرفی از سوی پزشک معالج صورت میگیرد که این بیماران هم بعضاً زودتر از این زمان در پذیرش کلینیک حضور مییابند که در کنار مراجعه سایر متقاضیان، موجب ازدحام و گله مندی میشود.
وی اظهار داشت: نوبتدهی غیر حضوری با هدف خدمترسانی بهتر، جلوگیری از اتلاف زمان بیماران و ایجاد صفهای طویل در ساعات اولیه صبح در مقابل کلینیک صورت میگیرد.
به گفته حیدری؛ روزانه حدود ۳ هزار و ۵۰۰ بیمار از سوی پزشکان مستقر در این پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ویزیت میشود.
انتهای پیام/ف