لیگ برتر فوتبال امروز وارد هفته بیست و هشتم می شود و سرخپوشان پایتخت به مصاف شاگردان مهاجری می روند.

جشن قهرمانی پرسپولیس در یک بازی تشریفاتیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم امروز ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پدیده می روند. 

شاگردان برانکو که با برد هفته گذشته برابر ماشین سازی قهرمانی خود در لیگ شانزدهم فوتبال را قطعی کردند فردا جشن قهرمانی خود را با حضور هواداران پرشور خود در آزادی برگزار می کنند. 

این بازی حکم دیداری تشریفاتی دارد چرا که نتیجه اش تاثیری در جدول لیگ برتر ندارد. تیم پرسپولیس قهرمان زود هنگام لیگ برتر شده است و از آن طرف هم پدیده در جایگاه نهم قرار دارد و نگرانی بابت سقوط به لیگ دسته یک ندارد. 

مسئولان سازمان لیگ برتر و باشگاه پرسپولیس برای برپایی جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت برنامه ای وی‍ژه تدارک دیدند و به نظر می رسد که فردا ورزشگاه آزادی مملو از هواداران پرسپولیس شود و در جشن قهرمانی تیم محبوب خود شرکت کنند. 

شاگردان برانکو بعد از برپایی جشن قهرمانی باید روز پنج شنبه راهی عمان شوند تا به مصاف الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بروند. 

سرخپوشان پایتخت برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باید الهلال عربستان را شکست بدهند. براین اساس بازی با پدیده مشهد می تواند یک دیدار تدارکاتی مناسب قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا باشد. 

محسن مسلمان به علت محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی نیست. 

همچنین مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس این فرصت را دارد که با گلزنی برابر پدیده مشهد از ساسان انصاری برای آقای گلی سبقت بگیرد. 

به هر حال باید دید سرخپوشان پایتخت می توانند با برد برابر پدیده رکورد جدیدی در لیگ برتر به نام خود ثبت کنند یا نه!

شاهین حاج بابایی، رحیم شاهین، ایوب غلامزاده و حسن اکرمی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند. عبود سنگاشکن هم ناظر بازی است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آهنگر
۰۹:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
ببخشي شما از كجا مي دانيد كه استاديوم براي بازي پرسپوليس و پديده مملو از تماشاگر مي شود؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
چون فروش بلیط اینترنتی بوده و ظرفیت تکمیل شده
آخرین اخبار