۶۵ اثر به دبیرخانه جشنواره "وقف چشمه همیشه جاری" در استان خراسان جنوبی ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت ‌الاسلام منصور هاشمی ، مدیرکل اوقاف استان خراسان جنوبی بابیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد گفت : تاکنون 65 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده  است که از محورهای این برنامه می توان به وقف سلامت، درمان، وقف و محیط زیست اشاره کرد.

وی افزود: پنجمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در بخش فیلم، نماهنگ، برنامه‌های تلوزیونی و رادیویی و تیزر در بیرجند برگزار می‌شود.

حجت ‌الاسلام منصور هاشمی گفت : مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 22 اردیبهشت ماه امسال تمدید شد و آثار ارسالی به دبیرخانه باید از اول فررودین ماه 92 به بعد تولید شده باشند.

مدیرکل اوقاف استان خراسان جنوبی افزود: موضوعات در بخش وقف و سلامت کمک به بیماران خاص، گسترش مراکز تخصصی درمان، بروزرسانی تجهیزات بیمارستانی، اطلاع‌رسانی و پیشگیری از بیماری‌های خاص، بهبود شرایط روحی و روانی بیمار و خانواده است و در بخش سبک زندگی و آثار اجتماعی می‌توان به موضوعات تحکیم بنیان خانواده، احترام به همنوع، همدلی و هم زبانی، بهبود شرایط زندگی، تقویت مراکز فرهنگی مذهبی و پیامدهای موقوفه‌خواری اشاره کرد

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار