اعتیاد به سادگی قابل درمان نیست باید بر فعالیت‌های این چرخه نظارت بیشتری حاکم شود.

ضرورت نظارت بر چرخه‌ی درمان معتادان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،فهد کمالوندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در اولین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، با بیان اینکه این شورا در سه حوزه فرهنگی و پیشگیری، مقابله و درمان فعال است، عنوان کرد: در ماه گذشته از تمام مراکز اقامتی بهزیستی و مراکز درمانی که متعلق به دانشگاه علوم پزشکی است ، بازدیدهایی به عمل آمد .  
 
فهد کمالوندی اظهار کرد: اعتیاد به سادگی قابل درمان نیست و همین امر رسالت کمیته درمان را بیشتر می‌کند و باید بر فعالیت‌های این چرخه نظارت بیشتری حاکم شود .  
 
کمالوندی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده دسترسی سریع به مواد مخدر یکی از معضلاتی است که باید برای حل آن راهکارهای کارشناسانه ارائه کرد .  
 
کمالوندی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر رویکرد در مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد عوض‌شده و  کشور به سمت یک رویکرد علمی و هدفمند در حال حرکت است و این رویکرد قطعاً با تلاش و پیگیری نتیجه خوبی می‌دهد، یاد اور شد: در این نوع نگاه و رویکرد معتاد مجرم نیست بلکه بیماری است که همه باید به عنوان هم‌نوعانی که مسئولیت اجتماعی دارند به او کمک کنند.  
 
 
انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.