131 مددکار و مشاور مددکار برای توانمند سازی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران فعالیت می‌ کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی جعفری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه مددکاری خدمتی حرفه ‌ای بر پايه دانش و مهارتهای خاص است، گفت: 131 نفر از مددکاران و مشاور مددکار در مازندران برای توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد، در استان فعالیت می کنند.

و ی هدف از فعالیت این مددکاران را كمك به افراد و گروه های هدف تا مددجویان بتوانند استقلال شخصی، اجتماعی و رضايت خاطر فردی و اجتماعی را بدست آورند.

نوروزی با توجه به اهمیت مددکاری در جامعه افزود: مددکار باید همه ی بخش های زندگی مددجویان را در نظر گرفته و برکیفیّت کار خویش بیش از کمّیت آن توجه کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ارتقاء بهره وری و کارآیی برای تحقق اهداف امداد، تشریح رویکردهای جدید و تبیین ارائه خدمات هدفمند و زمان دار تک خدمتی و چند خدمتی را از توانمندی مددکاران دانست و گفت: مددکاران با فراگیری دوره های آموزشی برای توانمندسازی خانواده های جامعه هدف تلاش می کنند.

وی بررسی موضوعاتی مانند معیشت، مسائل فرهنگی، اشتغال، عمران، درمان، جهیزیه و اکرام ایتام را از وظایف مددکاران برشمرد و افزود: مددکاران نمایندگان مددجویان بوده و نقش اصلی مددکاران در حقیقت، بررسی همه ی نیازمندی های مددجویان و پیگیری مشکلات آنان است.

نوروزی با بیان اینکه مددكاران کمیته امداد مازندران با پایبندی و اعتقاد به اصول مذهبی و اخلاقی و با مراعات اصول مددکاری برای خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان همه توان و تلاش خود را بکار می برند، گفت: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری #1*2*011*8877*به مددکاران در ارائه خدمات مطلوب به مددجویان ومحرومان همکاری کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.