به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛
سرهنگ "محسن ویسی گفت: در سال 95
حدود هفت هزار و 795 تماس مردمی با مرکز فوريت هاي پليسي 110 برقرار شده است که از
اين تعداد حدود شش هزار و 100 تماس فوريتي و مابقي شامل درخواست ارشاد و راهنمايي،
حضور با زمان متناسب، بررسي اطلاعاتي و ... بوده است.
وی با اشاره به افزایش 20 درصدی تماس های ورودی 110، خاطرنشان کرد: مردم پيکره اصلي جامعه هستند و ناجا با رويکرد جامعه محور همواره سعي در حفظ اين سرمايه عظيم داشته است که اين افزايش، نشانگر اعتماد مردم به پليس به عنوان سرمايه اجتماعي است و اساس و پايه اقتدار پليس قلمداد مي شود.
این مقام انتظامی در پایان تأکيد کرد: بحمدالله در سال 95 با برنامه ریزی و اجراي طرح هاي پليسي و عملياتي، شاهد کاهش سرقت و افزايش کشفیات آن بوده ایم و سعی داریم با تلاش مضاعف، عملکردی بهتری در سال 96 داشته باشیم.