معاون دفتر مشاوره و امور شناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: 31 فروردین همایش سراسری روز جهانی روانشناس در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

31 فروردین همایش روز جهانی روانشناس در دانشگاه شهید بهشتیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میر محمد صادقی معاون دفتر مشاوره و امور شناختی سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: 31 فروردین همزمان با دهمین سالروز جهانی روانشناسی در دانشگاه شهید بهشتی همایش روز رواشناس با شعار " ارتقای بهزیستی در قرن 21، مشارکت روانشناسان و مشاوران، برای چالش های و آسیب های اجتماعی، اقتصادی و محیطی برگزار می شود.

وی افزود: آسیب های اجتماعی موضوع روز کشور است و حتی یک معضل جهانی محسوب می شود و باید به آسیب های اجتماعی بیشتر توجه کرد و قطعا روانشناسان  می توانند از این گونه آسیب ها جلوگیری کنند.

معاون دفتر مشاوره و امور شناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: 11 انجمن علمی به صورت اتحادیه ای تلاش کرده اند همکاری در حوزه روانشناسی داشته باشند.
 
وی تاکیدکرد: توجه به روانشناسان یکی از اولویت های مهم سیاسی،‌ علمی و اجتماعی کشور به شمار می رود.

رئیس دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: روانشناسی سیاسی یکی از حوزه هایی است که می تواند در بحران های اجتماعی و سیاسی مورد استفاده قرار گیرد.

صادقی در پایان افزود: روانشناسان در حوزه روانشناسی سیاسی می توانند به سیاستمداران آموزش دهند که در بحران های اجتماعی و سیاسی، چطور با مردم رفتار کنند و آسیبی از سوی رسانه ها به مردم وارد نشود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار