نامزد مستقل میانه ‌روی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از سطح بالای تهدیدهای تروریستی در این کشور خبر داد و خواستار اتحاد در برابر تروریسم شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، «امانوئل ماکرون» نامزد مستقل میانه ‌روی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و وزیر اقتصاد سابق، طی اظهاراتی ضمن تقدیر از نیروهای پلیس فرانسه به خاطر دستگیری دو مظنون به تدارک حمله تروریستی در انتخابات آتی، خواستار اتحاد و تجمیع در برابر تروریسم شد.

ماکرون با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این اتفاقات این موضوع را تداعی می ‌کند که تهدید تروریستی در کشور ما همواره در سطح بسیار بالایی قرار دارد. به همین دلیل بود که من طی کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه گذشته در خصوص مبارزه با تروریسم، بر این موضوع تأکید کردم که باید اقدامات قوی و محکمی از جمله تقویت شیوه‌های اطلاعات داخلی و مبارزه با تروریسم صورت گیرد.

وی افزود: تروریسم تهدیدی است که از چندین سال پیش بر کشور ما سایه افکنده و چالشی است که بیش از هر زمان دیگری به تجمیع و اتحاد نیاز دارد.

منابع قضایی فرانسه امروز از بازداشت دو نفر به ظن تدارک و طرح‌ ریزی حمله تروریستی در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور خبر دادند.

این دو نفر، دو جوان 23 و 29 ساله هستند که امروز دوشنبه در فاصله 5 روزه باقیمانده تا برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به ظن تدارک حمله‌ای قریب‌الوقوع، در شهر مارسی دستگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار