امام جمعه خارگ گفت: تمامی نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهی و بسیجی در جزیره خارگ آمادگی کامل داریم با تمام توان از این جزیره استراتژیک حفاظت کنیم.

آمادگی نیروهای مسلح خارگ برای حفاظت از این جزیره
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام موسی کمالی در مراسم گرامیداشت روز ارتش در خارگ با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که مقابل سیاست خصمانه رژیم صیهونیستی ایستاده است؛ ایران اسلامی است و این ایستادگی مدیون نیروهای نظامی و انتظامی ما است، اظهار داشت: این آمادگی است که ارتش قهرمان ما، سپاه دلاور ما و بسیج همیشه در صحنه ما نمی‌گذارد که کشوری حتی فکر جرات حمله به ایران را نداشته باشد.
 
وی اضافه کرد: فرماندهی کل قوا خط را به تمامی فرماندهان نظامی نشان داده است و انشاءالله تا 25 سال آینده اثری از رژیم صیهونیستی نخواهد بود، انشاالله به دست پرتوان شما رژیمی که باعث فتنه در دنیاست نابود خواهد شد، هدف تمامی نیروهای نظامی در ایران اسلامی اخلاق و احکام الهی در جامعه پیاده کند.

امام جمعه خارگ با بیان اینکه نیروهای نظامی ایران اسلامی علاوه بر توانمندی نظامی، حفظ اخلاق اسلامی و آرمان‌های ارزشمند اسلامی را در دستور کار دارند، تصریح کرد: این تفاوت نیروهای نظامی ایران اسلامی و سایر کشورها است و ما هم به وجود تک تک شما عزیزان که برای حفظ اسلام و انقلاب زیر سایه مقام معظم رهبری در این جزیره مقاومت و ایثار ایستاده اید افتخار می‌کنیم.

کمالی گفت: عزیزان زیادی از ارتش در این جزیره ایثارگری کردند و به شهادت رسیدند، از همین خدمت مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم که تمامی نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهی و بسیجی در جزیره خارگ آمادگی کامل داریم با تمام توان از این جزیره استراتژیک حفاظت کنیم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.