نمایندگان در جلسه علنی با کلیات طرح یک فوریتی تنقیح قوانین مالیاتی کشور موافقت کردند.

کلیات طرح یک فوریتی تنقیح قوانین مالیاتی کشور تصویب شد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 30 فروردین) با کلیات طرح یک فوریتی تنقیح قوانین مالیاتی کشور موافقت کردند.

ماده واحده طرح مذکور به شرح زیر است؛ تبصره 1- متن منقح موضوع این قانون بر اساس بند (1-5) ماده سه قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور مصوب 25/3/1389 جهت انتشار به روزنامه رسمی ارسال می‌گردد.

تبصره 2- فهرست قوانین منقضی و منسوخ صریح به ضمیمه این قانون اعلام می‌گردد.
 
لاریجانی پس از تصویب طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور اظهار داشت: تصویب این طرح با رأی بسیار بالا نشان می‌دهد که مجلس برای حل و فصل قوانین منسوخ شده آمادگی دارد.

رئیس مجلس ادامه داد: یکی از مسائل مهم وجود قوانین انبوهی بود که منسوخ شده است از این جهت در سالی که موضوع اقتصاد مقاومتی و تولید ملی مطرح است تصویب این طرح گام بسیار مهمی بود که مجلس قوانینی را که باید در دستگاه‌های اجرایی و قوه قضاییه لحاظ شود را روشن و شفاف کرد.

وی افزود: با رأیی که نمایندگان به این طرح دادند از معاونت قوانین مجلس می خواهم که با جدیت بیشتر موضوعات مهمی که  مربوط به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی است امسال به نتیجه برساند که مجلس وظایف خود را به خوبی در سال جاری در این موضوع مهم به انجام برساند از این جهت از معاونت قوانین می‌خواهیم که این کار را با سرعت بیشتری دنبال کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تنقیه ، قوانین ، یک فوریتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار