اهواز؛

وضعیت تولید در به خطر افتادن اشتغال

امام جمعه دزفول گفت: مدتی پیش از چندین واحد تولیدی استقرار یافته در شهرک صنعتی دزفول بازدیدی را انجام دادم و مشاهده کردم که وضعیت تولید و اشتغال به خطر افتاده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی ،امام جمعه دزفول اظهار کرد: مدتی پیش از چندین واحد تولیدی استقرار یافته در شهرک صنعتی دزفول بازدیدی را انجام دادم و مشاهده کردم که وضعیت تولید و اشتغال به خطر افتاده است.

وی در ادامه عنوان کرد: امروزه تولیدکنندگان اوضاع زندگی و معیشتی خود را با وخامت سپری می‌کنند و نباید بر روی مشکلات کشور خط قرمز کشیده شود.

امام جمعه دزفول گفت: صدای همگان به دلیل کشیدن خط قرمز بر روی مشکلات چالشی درآمده است و این مورد باید در نظر گرفته و به آن توجه شود، مگر انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مردمان مستضعف نیست.

قاضی دزفولی با تاکید بر اینکه چرا مسؤولان صدای مردم مستضعف را نمی‌شنوند، عنوان کرد: ایجاد فاصله طبقاتی میان مردم و مسؤولان یک معظل جدی است.

وی افزود: مسؤلی که در کاخ زندگی می‌کند، هیچگاه توان دیدن گرسنگی قشر ضعیف و مستضعف را ندارد و برای همچین شخصی ارتباط با دولت‌های غربی و بیگانگان اهمیت دارد.

امام جمعه دزفول در ادامه به مشکلات بانک‌های کشور اشاره کرد و گفت: روحانیون و کسانی که دغدغه معیشت مردم را دارند، باید اعتراض خود را بر سر بانک‌هایی که مرتکب جنایات اقتصادی می‌شوند، فریاد کشند.

قاضی دزفولی ادامه داد: امروزه بانکداری ما که به اصطلاح اسلامی است، تیشه به ریشه مملکت زده است و روز به روز بدبختی و گرفتاری مردم را در پیش دارد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.