تیم تکواندوی بانوان گیلان عنوان نائب قهرمانی بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس هیات تکواندو استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پابان این رقابت ها و در بخش بانوان که در ساری جریان داشت، تیم تکواندو اقتصاد پژوهان آسیا نماینده گیلان در این رقابت ها توانست یک مدال طلا و سه مدال نقره کسب کند و پس از تیم ملی تکواندو بانوان ایران روی سکوی دوم قرار گیرد.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، سودابه پورصادقی، تکواندوکار شایسته گیلانی توانست برابر همه رقبای خود به برتری برسد و مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

وی با بیان اینکه مهسا پورمیرزا دیگر تکواندوکار شایسته گیلان نیز موفق شد مدال نقره و عنوان نائب قهرمانی مسابقات بین المللی جام فجر را کسب کند، اظهار داشت: حنانه همتی و فاطمه مصطفایی دیگر تکواندوکاران شایسته استان گیلان بودند که موفق شدند مقام نائب قهرمانی و مدال نقره رقابت های بین المللی جام فجر را برای گیلان به ارمغان بیاورند.

رئیس هیات تکواندوی گیلان گفت: همچنین فاطمه ترکیبی به عنوان سرپرست، مهناز حسین زاده، سیده ندا رستاد و زهره رمضانی نیز به عنوان مربی، تیم تکواندو اقتصاد پژوهان آسیای استان گیلان را در رقابت های بین المللی جام فجر همراهی می کردند.

سترگی تصریح کرد: در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر، تکواندوکاران بانوی ایرانی با تکواندوکارانی از سایر کشورها در ساری به رقابت پرداختند.
 
 
 
انتهای پیام/ع 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.