47 نفر از شهدای گیلان در حوزه‌های هنری، شعر و تئاتر فعالیت داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 4 مرحله دیدار استاندار و مدیران بنیادی با حضور در منزل خانواده شهدا در راستای دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا در گیلان در استان انجام شده است.

عبدالله پاکاری به دیدار با خانواده شهدای فرهنگی به مناسبت بزرگداشت هنر در گیلان اشاره کرد و افزود: 47 نفر از شهدای استان در حوزه‌های هنری، شعر و تئاتر فعالیت داشتند و در دوران دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس در دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان محمد کاری مژدهی و ابراهیم قنبرزاده افزود: شهید محمد کاری مژدهی در سال 1341 متولد شد و در سال 1361 در سن 21 سالگی در عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای رشت به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تصریح کرد: شهید ابراهیم قنبرزاده نیز متولد سال 1340 بود و در سال 1361 در سن 21 سالگی در عملیات محرم در منطقه عین خوش به شهادت رسید و در گلزار شهدای رشت خاکسپاری شد.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.