رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: حمایت از فناوران از برنامه‎های اصلی دانشگاه است و ما با تمام توان از این حوزه حمایت خواهیم کرد.

حمایت از فناوران از برنامه‌های اصلی دانشگاه است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا رئیسی صبح چهارشنبه در نشست شورای فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه با توجه به مسیر طی شده توسط دانشگاه‎های دیگر باید دانست مراکز رشد متعلق به دانشگاه است و همه معاونت‎ها در پیشبرد آن مسئول هستند و معاونتی که از نظر سازمانی به آن نزدیک‌تر است به‌عنوان متولی پیشبرد فرآیندها محسوب شده است، اظهار داشت: برای تحقق این چشم‌انداز می‎توان از نیروهای کارآمد سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و حتی خارج از کشور نیز استفاده کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بستر این همکاری لازم است تهیه و به گونه‌ای تنظیم شود که موجب سهولت این همکاری شود. به منظور عملیاتی کردن ایده‌های خوب لازم است ارتباط با مراکز علمی تقویت شود و به‌عنوان مثال امکان تبادل استاد و دانشجو فراهم شود.

وی حمایت از فناوران را از برنامه‎های اصلی دانشگاه دانست و افزود: ما با تمام توان از این حوزه حمایت خواهیم کرد.

دکتر رئیسی با بیان اینکه باید دید ما واقع‌گرا باشد و سرمایه‎گذاری در این حوزه را پیش‎بینی کنیم. به این معنی که باید شکست‌ها را هم بپذیریم تا مسیر پیشرفت تا موفقیت را بپیماییم، گفت: بررسی علل شکست‎ها و هزینه‎های به موفقیت نرسیده راهکاری برای پیشگیری از آن است و فناوران باید بدانند که دانشگاه در این مواقع نیز از ایشان حمایت می‎کند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.