تبریز؛

27 ميليارد متر مكعب سهم انتقال گاز منطقه 8

سال گذشته بالغ بر 27 ميليارد مترمكعب گاز طبيعي از طريق تاسيسات و خطوط لوله منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بایبوردیمدیر منطقه 8 با اعلام این خبر گفت: مقدار گاز انتقالی از این منطقه جهت مصارف خانگی، نیروگاه‌ها، صنایع و صادرات در سال گذشته، افزون بر 27 میلیارد مترمکعب بوده که این آمار در مجموع افزایش قریب به 9 درصدی میزان گاز انتقالی سال 95 را نسبت به سال 94 نشان می‌دهد.
 
وی افزود: از مجموع گاز انتقالی در سال گذشته، بالغ بر 18 میلیارد مترمکعب گاز به شرکت‌های گاز استانی تحویل شده و افزون بر 9 میلیارد مترمکعب به پایانه‌های مرزی منتقل شده است.
 
مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، با ستودن تلاش‌های پرسنل عرصه انتقال خاطرنشان کرد: خوشبختانه با وجود مشکلات،س ال گذشته از جمله برودت و تداوم زمستان بی‌سابقه و قطع گاز ترکمنستان هیچ‌گونه قطعی گاز در سال 95 مشاهده نشد و با مدیریت موثر دیسپچینگ ملی گاز و شرکت انتقال گاز توانستیم اهداف سازمانی شرکت را به نحو احسنت انجام و کارنامه موفقی از تجارب همکاران کسب کنیم.
 
وی در ادامه بیان داشت: امسال نیز بر آن هستیم با برنامه‌ریزی دقیق و رفع نواقص سال گذشته، تعمیرات به موقع تاسیسات و نگهداری خطوط لوله بتوانیم در انجام رسالت سازمانی که همانا انتقال پایدار گاز طبیعی به مبادی مصرف است به تعهدات خود عمل کنیم.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.