بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه سلامت شهرستان مهاباد هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: طرح تحول سلامت از 15 اردیبهشت ماه 93 ابتدا در حوزه درمان در قالب هفت بسته شروع شد که کاهش پرداختی مردم و هتلینگ بیمارستانی مهمترین بخش های آن بودو در این زمینه25 میلیارد ریال هزینه شد.

سامرند مرزنگ افزود: بهره برداری از 13 واحد تکنفره بخش زایمان بااعتبار 18 میلیارد ریال،احداث کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با هزینه 40 میلیارد ریال،مرکز ثبت و تشخیص بیماران سرطانی با اعتبار 13 میلیارد ریال،توسعه 4 برابری فضای بخش اورژانس بااعتبار 28 میلیارد ریال از جمله طرح های عمرانی انجام گرفته در قالب این طرح بود .

وی افزود مجوز احداث بیمارستان 100 تختخوابی شهرستان مهاباد از وزارت بهداشت اخذ شده و در سال جاری نیز ردیف بودجه برای احداث آن در نظر گرفته شده است همچنین دانشکده پیراپزشکی با پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصد در سال جاری به بهره برداری می رسد و دانشجو پذیرش می کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در ادامه به جذب کمکهای مردمی برای خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان امام خمینی مهاباد اشاره کردوگفت: احداث اتاق رادیولوژی دیجیتال و تهیه تجهیزات بخش های NICU ،CCU و اورژانس بیمارستان با استفاده از کمکهای خیرین انجام گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.