نماینده رودبار در تذکر شفاهی:

معلم خاطی رودباری باید تنبیه شود

نماینده مردم رودبار با تاکید بر لزوم تنبیه معلمی که در رودبار دانش‌آموزی را تنبیه کرده است، گفت: معلم خاطی رودباری باید تنبیه شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  احمد حمزه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: هفته گذشته یک دانش آموز در شهرستان رودبار تنبیه شد، حادثه ناگواری که فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی پخش شد. موضوعی که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند آن را بپذیرد، ما خواستار تنبیه معلم خاطی در چارچوب قانون هستیم.
 
وی ادامه داد: استعفای مدیر آموزش و پرورش به دلیل این حادثه بازهم نمی‌تواند توجیه کننده شیوه مدیریت در سطح کلان باشد و ما این استعفا را قبول نداریم چون به نظر می رسد تنها آقایان در آستانه انتخابات با یک صحنه‌سازی خواستند مدیری را برکنار کنند آن هم مدیری که لایق، دلسوز و کارآمد بومی در منطقه محرومی از کشور است.
 
نماینده کهنوج اضافه کرد: اگر قرار باشد به خاطر تخطی یک زیردست یک مسئول مافوق مجبور به استعفا شود، باید در وهله اول فرماندار این شهرستان وادار به استعفا شود چرا که در همین شهرستان هفته‌ای نیست که موارد نقض امنیت همچون سرقت مسلحانه دام و احشام و مردم و یا قتل نداشته باشیم، پس باید به دلیل مسئله امنیتی و اجتماعی در جنوب کرمان مقامات استان وادار به استعفا شوند.
 
وی در پایان با طرح این سوال که چرا با مدیران خدوم، سالم، کارآمد و بومی منطقه اینگونه برخورد می شود؟ از مردم رودبار خواست که با حفظ روحیه انقلابی و شور انتخاباتی از این مدیر حمایت کنند و اجازه ندهند که شخصیت مدیران بومی به این شکل لکه‌دار شود.
 
انتهای پیام /

برچسب ها: مجلس ، تذکر ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار