نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کردستان امروز با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان و خیرین استان در سالن اجتماعی بانک ملی برگزار شد.

برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کردستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کردستان ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این آیین گفت: هم اکنون بخش قابل توجهی از مدارس ما در سطح کشور و استان از استاندار لازم برخوردار نیست و باید تلاش‌های لازم در این راستا انجام شود.

رشید قربانی با بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی از مدارس ما در شهرستان‌های سقز، بانه و مریوان دو شیفت هستند افزود: این انتظار وجود دارد که مدارس یک شیفت و استاندارد باشد و برای تحقق این مهم باید تعداد مدارس افزایش یابد.

وی با بیان اینکه برای احداث مدارس جدید و استاندارد نیازمند همراهی خیران هستیم اظهار کرد: در این راستا و با پیگیری‌های انجام شده قرار است موسسه صدر هاشمی در زمینه مدرسه سازی، سرمایه گذاری ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیاردریالی را در استان داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار امیدواری کرد، تا سال آینده زمینه‌های لازم برای حضور بیشتر خیرین مدرسه ساز کشور در استان فراهم شده و در این راستا گام‌های مهمی برداشته شود و دانش آموزان ما در مدارس دارای استاندارد لازم تحصیل کنند.

در ادامه این آیین از تعدادی از خیرین مدرسه ساز استان تجلیل شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.