مربی ذوب‌آهن گفت: ماشین‌سازی تبریز به دسته یک سقوط کرده و همین شرایط کار را برای ما دشوار می‌کند زیرا آن‌ها انتحاری بازی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلال امیدیان مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: مقاسفام که ماشین سازی را در لیگ پایین‌تر می‌بینیم و امیدوارم مجدد به لیگ بازگردند.

وی افزود: همین شرایط کار را برای ما دشوار می‌کند زیرا آن‌ها انتحاری بازی می‌کنند و کار برای ما سخت می‌شود؛ تیم قابل احترامی هستند و اما ما به سه امتیازی احتیاج داریم تا در جدول جایگاه خودمان را حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: به دنبال تثبیت جایگاه‌مان در جدول هستیم و در بازی‌های گذشته تمام تلاش‌مان را انجام دادیم اما گذشته دیگر گذشته است و فقط از آن درس می‌گیریم و به آن فکر نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: حسینی و تبریزی محروم هستند و بازی کردن مهدی رجب‌زاده منوط به نظر سرمربی است؛ قاسم نیز در حال آماده شدن است تا در ادامه به ما کمک کند.

امیدیان خاطر نشان کرد: بازی آسان در لیگ وجود ندارد و همه مسابقات دشوار است و همین ماشین سازی چون استرس ندارد، خطرناک بازی می‌کند؛ ما به جایگاه چهارمی تنها برای کسب سهمیه فکر نمی‌کنیم و به دنبال کسب جایگاه خوب در لیگ هم هستیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.