بازیکن تیم پرسپولیس گفت:در جریان درگیری طارمی و خمارلو قرار ندارم و اگر هم درگیری بوجود آمده از وجود آن بی اطلاع هستم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حامد آقایی پس از بازی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: خوشبختانه بازی را بردیم. جشن قهرمانی با برد قاطع مقابل پدیده به ما خیلی چسبید.همچنین از حضور 100 هزار نفری  هواداران که باز هم مانند دیدارهای گذشته به ورزشگاه آمدند و بازیکنان را تشویق کردند سپاسگزارم.
 
وی افزود: از این که در بهترین تیم آسیا حضور دارم به خود می بالم چرا که در اولین سال  حضورم در این تیم توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.
 
آقایی درباره خط خوردن خود و سه هم تیمی اش از لیست تیم ملی جوانان بیان داشت: در جریان لیست پیروانی قرار ندارم اما شنیده ام وی گفته چون من و سه بازیکن جوان دیگر به طور فیکس در پرسپولیس بازی می کنیم ما را از لیست کنار گذاشته است. من ذخیره بازیکن بزرگی همچون سیدجلال حسینی هستم.امیدوارم تاج پیگیر این موضوع باشد تا حق من و سایر بازیکنان جوان پرسپولیس که ذخیره بازیکنان بزرگی هستیم اجحاف نشود.
 
وی درباره اینکه آیا در رختکن بین طارمی و خمارلو درگیری لفظی پیش آمده است یا خیر گفت: در جریان این موضوع قرار ندارم و اگر هم درگیری بوجود آمده از وجود آن بی اطلاعم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار