مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: داوران در دیدار های اخیر نفت آبادان با حریفان، شش پنالتی تیم ما را نگرفتند.

علی عیسی زاده در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار امروز تیم های نفت آبادان و سایپا اظهار کرد: با توجه به شرایطی که هر دو تیم دارند، این بازی از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است و تیمی که بتواند به پیروزی دست یابد، خیال خود را از بابت بقا در لیگ برتر راحت می کند، هدف تیم ما در این بازی خارج از خانه کسب سه امتیاز است هر چند نمی توانیم قول پیروزی بدهیم.

وی با اشاره به جایگاه تیم نفت آبادان در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: اگر برخی اتفاقات رخ نمی داد، شاید اکنون تیم ما در جایگاه بهتری قرار داشت، داوران در دیدار های اخیر نفت آبادان با حریفان، 6 پنالتی تیم ما را نگرفتند و این ناداوری ها سبب شد تا امروز ما برای بقا در لیگ تلاش کنیم. در صورتی که تنها 9 امتیاز از بازی های اخیر کسب می کردیم اکنون در میانه جدول قرار داشتیم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان همچنین در مورد روند ادامه همکاری با کادرفنی و بازیکنان در فصل آینده تصریح کرد: در حال حاضر در فکر بقا در رقابت های لیگ هستیم و فعلا به فصل آینده فکر نمی کنیم، تمدید قرارداد با کادرفنی و بازیکنان به ماندن تیم در لیگ برتر بستگی دارد و در این صورت ضمن حفظ اعضای فعلی تیم، بازیکنان جدیدی نیز جذب می کنیم.

عیسی زاده در مورد پرداخت قرارداد عوامل تیم نفت آبادان عنوان کرد: از ابتدای فصل تاکنون 60 درصد از مبلغ قرارداد کادرفنی و بازیکنان را پرداخت کرده ایم و طی دو هفته گذشته نیز بخشی از مطالبات آنان پرداخت شده است و در صورت حفظ تیم در لیگ برتر بخش دیگری از مطالبات آنان را پرداخت می کنیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار