سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:خانواده نوروزی مانع از آمدن هانی در سکوی قهرمانی شدند.

به گزارش گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر طاهری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم و دیدار برابر پدیده در حضور هواداران، شور و شعف خاصی را به ارمغان آورد و این در شرایطی بود که حضور گسترده هواداران این قهرمانی را دو چندان کرد.

وی افزود: پرسپولیس در دیدار برابر پدیده نمایش خوبي  داشت و این پیروزی ارزش قهرمانی پرسپولیس را دو چندان کرد. چرا که این برتری و این دیدار می‌تواند روحیه بازیکنان را برای بازی برابر الهلال دو چندان کند.

طاهری در خصوص عدم حضور هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان روی سکوی قهرمانی خاطرنشان کرد: هاني به همراه پدربزرگ خود از سوي باشگاه به اين مراسم دعوت شدند و حتي پيش از اعزام تيم به ورزشگاه در هتل پيش ما بودند. بعد از اينكه سيد جلال حسيني جام را بالاي سر برد هاني به همراه عمو و پدربزرگ خود به همراه مدير اداري به كنار سكو آمدند كه در نزديكي سكو گويا خانواده نوروزي ناراحت شده و مانع از آمدن هاني در جمع بچه ها مي شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که این جشن از سوی سازمان لیگ تهیه و تدارک دیده شده بود و سازمان ليگ در نامه اي كه براي ما ارسال كرده بود صراحتاً عنوان نمود كه تنها افرادی مي توانند روي سكو بروند كه آي دي كارت اين سازمان را در اختيار دارند، حتی ماساژورها و برخی اعضای تداركات تیم هم از سوي سازمان ليگ منع شده بودند كه پس از اهداي جام به آنها اجازه ورود داده شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: تیم فوتبال پرسپولیس بامداد پنجشنبه عازم عمان می‌شود و این در حالی است که پرسپولیس بازی حساسی را در مسقط عمان برابر الهلال برگزار خواهد کرد، به همين دليل ما در جشن قهرمانی که از سوی باشگاه فرهنگی ورزشي پرسپوليس برگزارمي شود یاد و خاطر کاپیتان فقید خود را گرامی داشته  و آن را  بر سر مزار هادی نوروزی، برگزار مي كنيم.

طاهری در پایان بار دیگر از حضور گسترده هواداران در دیدار پرسپولیس برابر پدیده و حضور در مراسم جشن قهرمانی سرخپوشان تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود این روند و این قهرمانی‌ها در ایران و آسیا تداوم داشته باشد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۴:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
شما نه تنها دل هانی بلکه با اینکار دل همه هواداراتونو شکوندین.همه منتظرن هانی بودن.ای کاش هادی زنده بود.روحت شاد داداش
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۱۱:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
آقای طاهری شما همه مدیریت خودتون و زیر سوال بردید واقعا اگر می خواستیدهانی جامو ببره بالا از قبل برنامه میچیدید خودتون نشون دادید زیاد مایل نبودید واقعن شرم اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
نوش دارو بعد مرگ سهراب
آخرین اخبار