فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از افزایش 40 درصدی کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ اسماعیل منصوری  فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای اجرای طرح های عملیاتی و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا و ارز، موادمخدر و سوخت با بکار گیری تمام توان موفق به افزایش چشمگیر 40 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شدند. 

این مقام انتظامی افزود: ماموران در راستای ناامن کردن محیط برای مجرمان و اجرای طرح عملیاتی رعد، در فروردین ماه سال جاری تعداد 350 نفر سارق و قاچاقچی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند. 

سرهنگ منصوری در ادامه به فعالیت پلیس در زمینه توقیف خودرو و موتورسیكلت سواران متخلف و مزاحم اشاره كرد و گفت: در راستای برخورد با وسایط نقلیه ای که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند، ماموران پلیس راهور این فرماندهی در یک ماهه اول سال 36 دستگاه خودرو و 23 موتورسیكلت را توقیف و روانه پاركینگ کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه اجتماعی در قالب آموزش ها و هشدارهای پلیسی از طریق توزیع بروشور، نصب بنر و آموزش همگانی در سطح مدارس، محلات و مساجد توسط کارشناسان انتظامی شهرستان برای شهروندان انجام شده است از شهروندان درخواست كرد: تا هر گونه موارد سوء امنیتی و انتظامی را با تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار