اصفهان؛

جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم در کاشان با عطر حضور شهید فاطميون

جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم در کاشان با طنین عشق قیمت نداره به ضیافت و میهمانی شهید فاطميون علی رضا رحیمی رفت.

دبیر این جشنواره در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:نخستین جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم با حضور شهید مدافع حرم علی رضا رحیمی واجرای تازه‌ترین اثر میلاد هارونی با قطعه عشق در قالب آیین اختتامیه به کار خود پایان می دهد.
نرجس قربانیان، با تاکید بر استقبال چشمگیر مردم ولایت مدار و شهید پرور کاشان از این آیین معنوی و نورانی افزود :ویژه ترین بخش این مراسم، میزبانی از شهید مدافع حرم علیرضا رحیمی است 

وی،
تکریم از خانواده شهدا و رزمندگان مفقودالاثر مدافع حرم، شعرخوانی اصغر رجب زاده، قصه گویی و دکلمه خوانی را از دیگر بخش های آیین اختتامیه با اجرای محمد رحمان نظام اسلامی برشمرد.
به‌گفته‌وی،  اشعار قطعه عشق قیمت نداره که به سفارش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان توسط خواننده حماسی میلاد هارونی تولید واجرا شد از شاعر و ذاکر کاشانی حاج محمود شریفی( کمیل) و داوود رحیمی و ملودی سیدرضا نریمانی است. 
مدیر فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان،  در ادامه افزود: دو بخش از 12 بخش پیش بینی شده در این جشنواره امکان اجرا یافت و سایر بخش ها در قالب دومین مرحله در انتهای سال جاری برگزار می شود.

قربانیان، با یادآوری اعلام فراخون جشنواره در بهمن ماه سال گذشته خاطرنشان کرد:بیش از یکصد اثر به دبیرخانه جشنواره در دو بخش شعر و نقاشی،  ارسال شد که در نهایت پس از فرآیند داوری، اثرهای برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی، برپایی نشست تخصصی جبهه جهانی مقاومت، شب شعر مقاومت، محفل مردان غیرت در قالب دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، اجرای نمایش خاک و خون را از ویژه برنامه های جشنواره برشمرد.
به گفته وی، تجليل از صاحبان اثرهای برگزیده و شایسته تقدیر با حضور مسوولان و مدیران شهرستان در بخش شعر رده سنی جوانان و بزرگسالان بخش پایانی جشنواره بود.

قربانیان، تصریح کرد:علیرضا رجبعلی زاده، مجتبی رافعی  و حسنا محمدزاده رتبه های برتر را در این بخش به خود اختصاصی دادند، سیدعلی اصغر صائم کاشانی شایسته تقدیر شناخته شد ومحمد جعفری راد در بخش نوجوانان نیز  به رتبه برتر رسید.

وی، اظهارداشت :محمد محمدنظری در بخش نقاشی نیز  رتبه برتر بزرگسالان را تصاحب کرد و مهدی چهارباغی، زینب حسن زاده و زهرا دیدار شایسته تقدیر شناخته شدند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار