آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم با حضور شهید مدافع حرم، اجرای تازه ترین اثر میلاد هارونی و تقدیر از برترین های این جشنواره در آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در این آیین با بیان اینکه روایت مدافعان حرم داستان دیروز و امروز نیست اظهار کرد: مدافعان حرم حکایت دیرینه ای است که تا مصاف حق و باطل و برقرار باشد و تا انسان هایی آزاده بر این زمین زیست کنند همچنان باقی است.

مجتبی رضازاده با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حق بزرگ شهدای مدافع حرم نسبت به ملت ایران بیان کرد: از همین روست که مردمان ایران اسلامی بیش از دیگران خود را موظف به گسترانیدن فرش قدرشناسی زیر قدم های سلحشوری این مردان بزرگ می دانند چراکه به خوبی واقف اند که هدف نهایی مزدوران کاخ سفید و اجیرشدگان تلاویو, ضربه زدن به ام القرای جهان اسلام و جلوگیری از صدور بیشتر تفکر توحیدی اصیل است.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برآن شد تا بنابر رسالت دینی و ملی خویش نسبت به جامعه اسلامی و وظیفه سازمانی خود در زمینه فرهنگ سازی و اشاعه ارزش های دینی و انقلابی, تکلیف خویش را به نمایندگی از مردمان دیار ایمان و ولایت مداری ادا نماید و به همین جهت این سازمان برگزاری جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم را در قالب دو بخش رقابتی و ویژه برنامه در دستور کار قرار داد.

مشاور شهردار کاشان، ترویج فرهنگ ایثار، مجاهدت و شهادت در جامعه، انتقال ارزش های والای مدافعان حرم در دفاع از حرم آل الله، نشان دادن مظلومیت شهدای مدافع حرم و خانواده های شان به خصوص رزمندگان لشکر فاطمیون به جامعه، استفاده از ابزار تأثیرگذار و ملموس هنر برای انتقال مفاهیم ارزشی را از اهداف برگزاری نخستین جشنواره مدافعان حرم ذکر کرد.

رضازاده، نشان دادن وحدت بین مسلمانان به ویژه جامعه شیعی ایرانی و افغانستانی در دفاع از آرمان های اسلامی، و تبیین مانیفست و چرایی حضور جمهوری اسلامی در جبهه سوریه و عراق در قالب نشست تخصصی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم با حضور خانواده های شهدا،  ایثارگران،  جانبازان،  آزادگان، مسوولان شهر و اجرای محمد رحمان نظام اسلامی به همراه سفره برکت شهید علی رضا رحیمی برگزارشد. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.