مدافع ملی پوش تیم فوتبال یوونتوس پس از صعود این تیم به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت حالا سه تیم دیگر از رو برو شدن با یووه واهمه دارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بارسلونا بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا یووه در مجموع با نتیجه 3 بر صفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

لئوناردو بونوچی به همراه دیگر مدافعان یووه در دو دیدار رفت و برگشت اجازه گلزنی به ستاره های بارسا را ندادند.
بونوچی پس از صعود بیانکونری ها گفت : ما می دانستیم که آنها فشار زیادی روی دروازه ما وارد می کنند اما یوونتوس نیز در دفاع متحد و فشرده ظاهر شد و باید از دنی آلوس و مانژوکیچ تشکر کرد که جلوی نفوذ مدافعان کناری بارسا را گرفتند.
 
نمایشی از وحدت و استحکام عالی را در میدان نشان دادیم و به خودمان مطمئن بودیم زیرا در بازی رفت 3 بار دروازه بارسا را باز کردیم و با ثبت کلین شیت در نوکمپ ثابت کردیم تیم بزرگی هستیم و اکنون مقابل خود دو گام را داریم.

 

 
 
باید در ضدحملات بهتر ظاهر می شدیم اما به هر حال ما چند موقعیت خوب هم ایجاد کردیم اما نتوانستیم فرصت هایمان را تبدیل به گل کنیم.
وی درباره تعویض پیراهن با مسی نیز گفت: "خوشحالم که حالا پیراهن بهترین بازیکن جهان را در کلکسیون شخصی خودم دارم. پسرم از این اتفاق خیلی خوشحال خواهد شد هر چند ممکن است با پیراهن آندره بلوتی خوشحال تر شود."


این یوونتوس بعد از هر بازی لایق تشویق است چه بارسلونا باشد چه پسکارا. اکنون ما در حال رشد هستیم و الان هر رقیبی باید از یوونتوس بترسد.

مدافع ملی‌پوش بانوی پیر در پایان درباره قرعه کشی گفت: برای ما اهمیتی ندارد که چه تیمی رقیب ما می‌شود. به نظرم 3 تیم دیگری که به نیمه نهایی راه پیدا کردند دوست ندارند با ما بازی کنند. اکنون یوونتوس در رقیبان خود ترس ایجاد می‌کند و هدف ما بازی در فینال در کاردیف است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار