وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تماس صوتی تلگرام با حکم مقام قضایی مسدود شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمود واعظی  با اشاره به برقراری تماس صوتی تلگرام، گفت: پس از آن بلافاصله حکمی از قوه قضاییه برای اپراتورها ارسال و بر اساس حکم دریافتی این امکان مسدود شد.

وی افزود: مادامی که این حکم به قوت خود باقی است، تماس های صوتی تلگرام همچنان مسدود می ماند و در این زمینه منتظر تصمیم گیری مراجع قانونی می مانیم.

واعظی  بیان کرد: اخیرا یکی از نمایندگان مجلس تایید کردند که این مورد باید در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه بحث و تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه دلیلی برای تعطیلی شبکه های اجتماعی در آستانه انتخابات وجود ندارد، گفت: اگر شبکه اجتماعی سالم کار کرده و به قوانین کشور احترام بگذارد، دلیلی ندارد آن را تعطیل کنیم.

وی به نقش موثر شبکه های اجتماعی در کاهش هزینه های تبلیغات انتخابات اشاره کرد و افزود: قطعا وجود این شبکه ها موجب صرفه جویی بسیار در بیت المال خواهد شد.

واعظی افزود: شبکه های اجتماعی در این ایام می توانند تبلیغات کنند اما نباید تخریب کنند و به جای تخریب باید برنامه کاندیداها را اعلام کنندمردم با تخریب کردن به کسی رای نمی دهند و تنها به دستاوردها و برنامه ها رای می دهند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.