شیراز؛

افتتاح 261 طرح بهداشتی و آغاز ساخت شهر بین المللی سلامت

261 طرح بهداشتی درمانی افتتاح و عملیات ساخت شهر بین المللی سلامت و گردشگری در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانافتتاح 261 طرح بهداشتی و آغاز ساخت شهر بین المللی سلامت از شیراز؛ هم اکنون، عملیات ساخت شهر بین المللی گردشگری و سلامت، آغاز شد و 261 طرح بهداشتی درمانی استان فارس نیز به بهره برداری رسید.

در این آئین که هم اکنون در محل بیمارستان ابوعلی سینا، واقع در شهر صدرای شیراز در حال برگزاری است، طرح های زیربنایی، اقتصادی و ورزشی به شیوه ویدئوکنفرانس و با حضور اعضای هیات دولت در محل پروژه ها، معرفی می شود.
 
دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت نیز با حضور در محل طرح شهر بین المللی گرشگری و سلامت، واقع در 22کیلومتری شیراز و ارتباط زنده با بیمارستان پیوند، این طرح را معرفی و دکتر روحانی نیز آغاز عملیات ساخت آن را اعلام کرد.
 
همچنین، بهره برداری از 261 طرح بهداشتی درمانی، به عنوان خدمتی در عرصه سلامت فارس بود که از سوی رئیس جمهور، اعلام شد.
 
رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد: بتوانیم تا پایان این دولت، اقداماتی در زمینه سلامت انجام دهیم که مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.
دکتر هاشمی، وزیر بهداشت نیز با بیان اینکه شهر بین المللی سلامت و گردشگری، در 22کیلومتری شیراز و در محور ارتباطی شیراز به سپیدان ساخته می شود، اظهار کرد: این طرح با همکاری بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با دارا بودن بیمارستان های مجهز، به بهره برداری می رسد.
 
او از سرمایه گذاری حدود هفت و هشت دهم میلیارد دلاری برای ساخت این شهر سلامت خبر داد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار