دروازه بان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: پرسپولیس به دلیل اینکه تیم بهتری بود 4 گل به تیم ما زد اما مقابل استقلال و ذوب آهن از اعتبار پدیده دفاع می کنیم.  

گردان: مقابل استقلال و ذوب آهن از اعتبار پدیده دفاع می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب گردان درباره حضور خود در ورزشگاه دستگردی برای تماشای دیدار سایپا و صنعت نفت بیان کرد: تمرینات تیم پدیده پس از بازی با پرسپولیس دو روز تعطیل بود، در تهران ماندم و امروز به این جا آمدم تا بازی تیم سایپا و نفت را  ببینم .

وی درباره شکست پدیده مقابل پرسپولیس گفت: من به دلیل آسیب دیدگی در لیست تیمم نبود. به این دلیل چهار باختیم که پرسپولیس بهتر بود. در نیمه اول موقعیت صددرصد گل داشتیم که از دست دادیم. بازیکنان پرسپولیس با حمایت هواداران خود، شرایط روحی خوبی داشتند. 

گردان درمورد شانس سهمیه آسیا تیم پدیده تصریح کرد: تا قبل از بازی با تراکتور به کسب سهمیه آسیا امیدوار بودیم. 2 بازی سخت مقابل استقلال و ذوب آهن پیش رو داریم. سعی می کنیم در این بازی ها به خوبی بازی کرده و از اعتبار پدیده دفاع کنیم. 

دروازه بان تیم فوتبال پدیده درباره اینکه آیا فصل آینده هم در این تیم می ماند یا خیر خاطرنشان کرد: قراردادم تمام می شود و معلوم نیست فصل آینده هم در پدیده می مانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.