ساری؛

ایمن‌سازی مدارس با مشارکت خیران

رویکرد نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران، مشارکت خیران در ایمن‌سازی مدارس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قربان‌علی شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران در نوزدهمین جشن خیران مدرسه ساز استان در اردوگاه بادله ساری گفت: از تمامی خیران مدرسه‌ساز تقاضا داریم در کنار ساخت مدارس در بازسازی مدارس و ایمن‌سازی آنان نیز یاریگر ما باشند.

وی افزود: خیران با شناخت دقیق سه عنصر جهان‌بینی، نیروی انسانی و حضور مشارکت عمومی در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند در رشد، توسعه و سازندگی این مرز و بوم گام‌های بلندی بردارند.

سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز گفت: جامعه خیران مدرسه‌ساز استان همواره با اهدای زمین برای ساخت مدارس، مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری و نیز مشارکت در اجرای برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش با دستگاه آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند و امور خیرانه‌ی را به اجرا نهاده‌اند.

وی افزود: استدعای ما از خیران این است که علاوه بر ساخت مدارس و تشکیل بنیادهای فرهنگی، در اداره‌ی مدارس و هم‌یاری با مدیریت مدرسه و اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش یاریگر ما باشند.

وی با تأکید بر جایگاه مطلوب آموزش و پرورش استان مازندران در کشور گفت: آموزش و پرورش مازندران طبق اعلام رتبه‌ها در اسفندماه ۹۵ در مرحله اول المپیادهای برگزارشده رتبه دوم قبولی و در تعداد شرکت‌کنندگان رتبه دوم را کسب کرد.

وی با اشاره به رتبه چهارم مازندران در کسب رتبه‌های برتر کنکور گفت: آموزش و پرورش استان در اکثر قریب به اتفاق برنامه‌های آموزشی و تربیتی رتبه اول تا چهارم ‌کشوری را داراست که این به همت فرزندان این دیار است.

در این جشنواره که با حضور 600 خیر مدرسه ساز استان مازندران برگزار شد از 30 خیر تجلیل به عمل آمد و همچنین آئین رونمایی از تجهیزات تخصصی هنرستانها که توسط استانداری تامین اعتبار شد برگزار شد.

همزمان با نوزدهمین جشن خیرین مدرسه ساز استان مازندران و تجلیل از حامیان استاندارد سازی تجهیزات هنرستانها، مقرر شد مجمعی مردم نهاد در عرصه مهارت آموزی، اشتغال و کارآفرینی و با رویکرد استاندارد سازی فضا و تجهیزات هنرستانی با مشارکت و همیاری خیرین مدرسه ساز و دستگاه های اجرایی استان، تاسیس شود.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار