مربی سیاه جامگان گفت: در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم،اما شرایط در نیمه دوم به شکلی بود که حاکم توپ و میدان بودیم و در مجموع مستحق شکست نبودیم.

شکری:مستحق باخت نبودیم/روی اشتباهات فردی، دو گل دریافت کردیمرمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد شکست سیاه جامگان مقابل پیکان بیان کرد:مستحق این باخت نبودیم، قبل از این که گل اول را دریافت کنیم موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن ها به درستی استفاده کنیم.

وی افزود: مردم بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودند، تیم پیکان از قدرت زیادی برخوردار بود و توانست از دوندگی بازیکنانش استفاده کند و به پیروزی برسد. مستحق شکست نبودیم. باید به بچه ها خسته نباشید بگویم. در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم، اما شرایط در نیمه دوم به شکلی بود که حاکم توپ و میدان بودیم.

شکری در ادامه تصریح کرد: برخلاف جریان بازی و بر روی اشتباهات فردی، دو گل دریافت کردیم و پس از آن نیز هر کاری که کردیم، نتوانستیم جبران کنیم.فرصت‌های زیادی داشتیم تا به بازی برگردیم،اما نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. هر بازی برد و باخت دارد و این شکست تلنگری به تیم وارد می کند تا در ادامه مسیر موفق تر عمل کنیم.

مربی سیاه جامگان عنوان کرد: بالاخره پس از 5 بازی طعم شکست را چشیدیم و این باخت چیزهای از ارزش های فنی بازیکنان کم نمی کند چرا که آنان با تمام توان مقابل شاگردان جلالی به میدان رفتند تا بتوانند با کسب 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند مردم را خوشحال راهی منازل شان کنند اما بدشانسی باعث شد تا نتوانیم از این دیدار امتیازی را کسب کنیم. خوشبختانه تیم صبا هم که حریف رودر روی ما برای بقا در لیگ محسوب می شود در دیدار مقابل سپاهان شکست خورد امیدهای ما را همچنان برای بقا در لیگ زنده نگه داشت و شک نداشته باشد بازیکنان ما پتانسیل ماندن در لیگ را دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار