تکواندوکار وزن 55- کیلوگرم کشورمان با 3 پيروزي متوالی به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسيا دست يافت.

شاکری مدال ارزشمند طلا را بر گردن آویختبه گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گزارش روابط عمومی فدراسيون تكواندو، نهمين دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسيا با حضور 246 تکواندوکار از 22 کشور آسیايی از صبح روز چهارشنبه (30 فروردین‌ماه) در مجتمع ورزشی "آتی راو" قزاقستان آغاز و امروز (جمعه) به پایان می‌رسد.
 
امروز (جمعه) و در آخرین روز این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 59-، 63-، 78- و 78+ کیلوگرم در گروه پسران و اوزان 55-، 59-، 68- و 68+ کیلوگرم در گروه دختران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند که حمیدرضا هادیان، امیرعلی پروینی، امیرحسین وقوعی آذر، مهران برخورداری، مبینا شاکری، یلدا ولی نژاد، مبینا بابالو و زهرا پوراسماعیل به عنوان نمایندگان کشورمان در روز پایانی هستند.
 
مبینا شاکری تکواندوکار وزن 55- کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به مرحله فینال این رقابت‌ها به ترتیب «وون کیونگ» از کره جنوبی (9 بر 7) و «ایم توگیمان» از قزاقستان (3 بر صفر) را شکست داد و در مرحله فینال نیز «بئاتریک گائرلان» از فیلیپین را با نتیجه 7 بر 4 از پیش رو برداشت و قهرمان شد.
 
هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده اعظم درستي به عنوان سرمربی است و نيلوفر صفريان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربی در کنار درستي حضور دارند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار