با پیروی از این آیه، موفقیت و سعادت خود را در زندگی تضمین کنید.

آیه‌ای از قرآن کریم که با ۳ راز نهفته شما را به سعادت می‌رساندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجاز ی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید حمید میرباقری کارشناس مذهبی در برنامه عطر عاشقی سه آیه از قرآن را به شما معرفی می کند که تضمینی است برای اینکه انسان به سعادت برسد.
 
قرآن کریم در آیه 46 از سوره مبارکه انفال نسخه ای جامع برای سعادت انسان،خانواده، جامعه، کشور و به طور کل جهان ارائه کرده است.
 
این نسخه سه داروی مهم دارد، اول اینکه اگر می خواهید در زندگی خود به موفقیت و پیروزی برسید، همیشه در زندگی مبنا داشته باشید یعنی در همه مسائل به دین مراجعه کنید و از خدا و رسولش اطاعت کنید.

دومین رمز موفقیت این است که با هم دعوا نکنید، جامعه ای که انرژی افراد آن صرف دعوا و اختلاف شود، دیگر برای کارهای مهم وقت ندارد.
 
به طور مثال زن و شوهری که مدام با هم اختلاف دارند دیگر نمی توانند فرزند خوبی تربیت کنند زیرا انرژی ندارند. با اطاعت از دستورات خدا به راحتی می توان جلوی اختلاف ها را گرفت.
 
سومین رازی که موفقیت و سعادت شما را تکمیل می کند صبر است، در کنار اطاعت و عدم اختلاف باید صبر و استقامت داشت تا زندگی در عرصه کار، خانواده و سیاست بتواند به نتیجه مطلوب برسد.

دانلود فیلم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.