ترافیک در جاده های اصلی مازندران سنگین و نیمه سنگین است.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، رفت و آمد خودروها در محورهراز از سه راهی چلاو تا حدفاصل وانا تا گزنک و محور کیاسر به ساری محدوده روستای امره سنگین است.

براساس این گزارش در محور کندوان تردد خودروها حد فاصل سه راهی مرزن آباد تا تونل کندوان و در برخی محورهای نوار ساحلی خزر ومحور کناره از قبیل محور محمودآباد –نور بالعکس ، ساری به قائمشهرو بالعکس ،بابل و بابلسر و بالعکس نیمه سنگین است .

ترافیک در جاده سوادکوه پرحجم و روان گزارش شده است.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در جاده هراز از شمال به جنوب پرحجم و روان و برخی مناطق نیمه سنگین است، گفت: تردد کامیون و کامیونت به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امشب در این جاده ممنوع است.

وی افزود: ترافیک در جاده سوادکوه پرحجم و روان و تردد تریلر ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امشب ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک در جاده کندوان پرحجم بوده و تردد وسایل نقلیه به سمت کرج یکطرفه است.همچنین در صورتی که وضعیت ترافیک در این جاده مناسب باشد با اطلاع رسانی محدودیت ها زودتر برداشته می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۲۲:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
از وسط کوه تونل بزنید برای ماشین آلات .