معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به این که شیوه انتقال مواد مخدر پیچیده شده است گفت : مبارزه با این پدیده شوم نیاز به فناوری روز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمود قنبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سالن غدیر استانداری،  با اشاره به این که در سال 95 هفت تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شده است گفت : 99 درصد از اراضی کشاورزی کشور افغانستان زیر کشت خشخاش است باید مراقب های بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در کشف و همکاری با پلیس مواد مخدر و اینکه بیشتر کشفیات مواد مخدر بر اساس اطلاعات مردمی است، بیان داشت: کشور در مسیر مقابله با موادمخدر شهید داده است که این نشان دهنده فعالیت شبانه روزی نیروهای انتظامی مبارزه با مواد مخدر است..

قنبری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی با برنامه های مدون و هم افزایی هر چه بیشتر در پیشگیری از مواد مخدر تلاش کنند، گفت: با توجه به فزونی مصرف مواد مخدر صنعتی، پیشگیری از آن در اولویت ها و در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری سمنان تصریح کرد: مواد مخدر سوغات آمریکا و دشمنان کشور است و هدف از این کار ریشه کن کردن نسل جوانان به عنوان آینده سازان کشور است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.