پاکسازی ساحل در روز زمین پاک

سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی استان بوشهر در مراسم باشکوهی در ساحل بندر بوشهر در یک اقدام نمادین اقدام به پاک‌سازی ساحل کردند.

پاکسازی ساحل در روز زمین پاک
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل‌ حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه انجمن‌های محیط زیستی استان بوشهر همواره تلاش ویژه‌ای در بهبود وضعیت محیط زیست دارند و برنامه‌های مختلف و متنوعی با حضور این سمن‌ها در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری برنامه‌ها، همایش‌ها، سمینار و نشست‌های علمی و همچنین اقدامات عملی و آموزشی از سوی سازمان‌های مردم نهاد حوزه محیط زیست در استان بوشهر هستیم.

حسین دلشب با اشاره به اینکه روز جهانی زمین پاک هر ساله در 22 آوریل مصادف با دوم اردیبهشت در تمام دنیا برگزار می‌شود و به همه مردم یادآوری می‌کند که نباید سیاره خود «زمین» را فراموش کنند، افزود: به همین مناسبت سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی استان بوشهر در مراسم باشکوهی در ساحل بندر بوشهر در یک اقدام نمادین اقدام به پاک‌سازی ساحل کردند.

وی اضافه کرد: برنامه پاکسازی ساحل بوشهر با مشارکت باشگاه کوهنوردی بیرمی، انجمن همیاران طبیعت بیرمی، انجمن حیات سبز لیان، هیات ورزشهای همگانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.