تنها برگ برنده منصوریان برای حفظ ستاره های آبی برد در دیدار های آینده استقلال است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان همان طور که نظاره گر هستیم علیرضا منصوریان با توجه به نتایج و تغییراتی که در نیم فصل دوم به دست آمد در استقلال ماندگار شد تا بر این اساس وی هدایت آبی ها برای فصل آتی نیز عهده دار باشد.

اما پس از این اتفاق بهتر است بدانیم بزرگترین چالش این روزهای منصوریان به قراردادهای رو به پایان ستاره‌های آبی‌پوشان باز می گردد.

 ستون‌های اصلی ترکیب استقلال در پایان فصل با این تیم قراردادی نخواهند داشت و جدایی احتمالی آن‌ها می‌تواند ضربه بزرگی به بدنه استقلال منصوریان وارد کند.

مهمترین بازیکنانی که مدیران استقلال در تلاش برای تمدید قراردادهایشان هستند کاوه رضایی، امید ابراهیمی، امید نورافکن و رابسون جانواریو هستند.

بازیکنانی که همانند رضایی و ابراهیمی کمابیش علاقه به لژیونر شدن را هم پیش از این نشان داده‌اند و البته بدقولی‌های استقلالی‌ها در تامین شریط مالی قراردادشان هم بارها صدایشان را در آورده و آن‌ها را نسبت به ماندگاری در استقلال دلزده کرده است.

به این ترتیب در چنین شرایطی مذاکره برای تمدید قرارداد برای آبی‌ها سخت‌تر از قبل شده و مشخص نیست که بشود ستون‌های اصلی تیم منصوریان را با وعده و وعیدهای تکراری حفظ کرد.

استقلالی‌ها اما شانس تمدید قرارداد را از راه‌های دیگری دنبال می‌کنند و آن هم حضور قدرتمندانه در آسیا است.

 صعود استقلال از مرحله گروهی و یک هشتم نهایی و دریافت مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی که فصل بعد انجام می‌شود، یکی از مسیر‌هایی است که شانس منصوریان و کادر مدیریتی استقلال را برای جلب رضایت بازیکنانش برای تمدید قرارداد افزایش می‌دهد.

در واقع می توان گفت تنها برگ برنده منصوریان درخشش در دو بازی آینده آسیایی و دو بازی لیگ برتر برای کسب سهمیه قطعی آسیا برای فصل بعد خواهد بود.

به طور طبیعی بازیکنان استقلال هم برای حضور در بین 8 تیم برتر آسیا و ادامه مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا و حضور دوباره در لیگ قهرمانان سال آینده، انگیزه‌های خاصی خواهند داشت.

در هر صورت باید منتظر ماند تا دید منصوریان چگونه می تواند مهره های ارزشمند خود را برای فصل آینده حفظ کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار