معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کرمان گفت: برنامه‌ی طرح تعالی مدیریت مدرسه، از سال تحصیلی آینده اجرا می‌شود.

اجرای طرح تعالی در تمامی مدارس کرمان از سال آینده به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی زنگی آبادی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان برای انجام هر کار و فعالیتی نیازمند چارچوب و الگوی مشخصی هستیم، افزود:  : مدیریت مدرسه یک فعالیت فوق العاده پیچیده، حساس و مهمی است که نیازمند الگوی مشخصی برای موفقیت در آن است.

وی از برنامه تعالی مدیریت مدرسه به عنوان بروزترین برنامه های سازمان مدیریت نام برد وخاطرنشان کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه مبتنی بر آخرین یافته های علم سازمان مدیریت، مدیریت بهره وری، مدیریت کیفیت و منطبق بر شرایط فرهنگی جامعه است.

زنگی آبادی از اجرایی شدن برنامه ی تعالی مدیریت مدرسه در تمامی مدارس دوره متوسطه استان از سال تحصیلی آینده خبر داد و تصریح کرد: برنامه ی تعالی مدیریت مدارس به مدیران کمک می کند که مدیریت رو به رشد و موفقی در آموزشگاهها داشته باشند.

وی بااشاره به اینکه برنامه تعالی مدیریت، کیفیت مدیریت آموزشگاهی را تحت تاثیر قرار داده و به آن اعتبار می بخشد، گفت: برنامه تعالی که مبتنی بر یافته های علمی است، به عنوان الگویی در اختیار مدیران مدارس است که با استفاده از رویکردهای آن می توانند کیفیت فعالیت مدیریت آموزشگاهی خود را بهبود ببخشند.

زنگی آبادی هدف از برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابان طرح تعالی مدیریت مدارس را همفکری و بهره گیری از تجارب و نظرات سازنده همکاران دانست و اظهار داشت: مدیران مدارسی که بخواهند در اجرای این طرح موفق باشند باید به طور دقیق این الگو را بشناسند.

وی با بیان اینکه کار ارزیابان طرح تعالی مدیریت مدرسه در پیشبرد اهداف این طرح بسیار مهم و اساسی است، یادآورشد: هر برنامه زمانی نتیجه ای مطلوب می دهد که بر اساس معیارها و شاخص های علمی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار