ساری،

مازندران میزبان مسابقات تیر و کمان ساحلی کشور

نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی با کمان قهرمانی کشور هفتم اردیبهشت در ساحل شهرستان ساری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین فرهادی رئیس هیات تیروکمان مازندران گفت: نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان در حالی به میزبانی مازندران در ساحل ساری برگزار می‌شود، که تاکنون مسابقاتی در این رشته در جهان نیز برگزار نشد و ساری از این حیث در تلاش برای ثبت و برگزاری این رویداد مهم است.

وی افزود: این مسابقات در مسافت 40 متر رشته ریکرو و کامپوند مردان و زنان در ساحل مجتمع تفریحی و رفاهی بهزیستی در ساحل فرح آباد ساری برگزار می شود.

رئیس هیات تیروکمان مازندران همچنین به برگزاری مرحله نخست مسابقات تیراندازی باکمان بیرون از سالن قهرمانی کشور مردان و زنان کشور به میزبانی ساری خبر داد و گفت: این مسابقات روزهای پنجم و ششم اردیبهشت با حضور کمانداران سراسر کشور در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

فرهادی افزود: دراین مسابقات دو روزه کمانداران در دو ماده ریکرو به مسافت 70 متر و کامپوند به مسافت 50 متر باهم رقابت خواهند کرد.

وی گفت: تاکنون حدود 140 کماندار مرد و زن برای شرکت در دو مسابقه مهم ساحلی و قهرمانی کشور بیرون از سالن در ساری نام نویسی و اعلام آمادگی کردند.

رئیس هیات تیروکمان مازندران افزود: آئین اختتامیه مسابقات تیراندازی باکمان بیرون از سالن قهرمانی کشور با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان استانی چهارشنبه شب برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار