نماینده مردم ورامین گفت: دولت یازدهم در این چهار سال هیچ اقدام فرهنگی، ورزشی و اشتغال در شهرستان ورامین انجام نداده است، آیا گفتن این اظهارات جفا در حق دولت است؟

اگر بگویم دولت در 4 سال گذشته هیچ اقدامی در ورامین انجام نداده؛ جفا کرده‌ام؟/به داد کارگران و معلمان برسید
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز یکشنبه (سوم اردیبهشت ماه) مجلس ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و عزت در آستانه تحول بزرگی قرار گرفته و مردم علی رغم پاشیدن بذر یأس و ناامیدی از سوی دشمن و جلوگیری از حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رأی، خود را آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم در 29 اردیبهشت ماه حماسه‌ای بی‌نظیر از حضور خود می‌آفرینند، دنیای استکبار و معاندین نظام و ملت ایران خواهند دید که علی رغم تمام مشکلات، ضعف‌ها و بی کفایتی مدیران 29 اردیبهشت به یکی از حماسی ترین روزهای تاریخ ملت ایران تبدیل خواهد شد و ایرانیان از هر ملت و قومیتی و هر استان و شهرستانی با حضور در پای صندوق‌های رأی اعلام می‌کنند که پای نظام، انقلاب، کشور و ارزش‌های خود ایستاده اند.

نقوی‌حسینی ضمن تقدیر از اقدام قاطع و انقلابی و قانون‌مدار شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها اظهار داشت: این اقدام نشان داد شورای نگهبان سنگر مستحکم حفاظت و حراست از اسلامیت و جمهوریت نظام است ولی بهتر از آن است که در هر دوره و در هر شرایط از تصمیمات این شورا حمایت کنیم حتی زمانی که افراد گروه‌های ما را رد می‌کنند نیز حمایت کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در ادامه ضمن تبریک سالگرد سپاه پاسداران بیان داشت: این روز را به مردم و سپاهیان جان بر کف تبریک می گویم، همچنین موفقیت دستاوردهای جدید آنان را در حوزه دفاعی کشور مبنی بر بکار گیری پیشرفته ترین سلاح‌ها را قدر می‌نهم.

نماینده مردم ورامین در ادامه افزود: هفته کارگر و معلم را نیز پیشاپیش تبریک می‌گویم، بنده می‌خواستم در زمینه آموزش و پرورش و معلمان و همچنین کارگران مطالبی را عرض کنم که این‌جا باید نکات لازم‌تر را ذکر کنم.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت:‌ اگر من بگویم تعریض شش کیلومتر جاده ورامین به آب باریک در طول دوره چهار ساله دولت یازدهم حتی یک درصد پیش نرفته آیا در حق دولت جفا کرده‌ام؟ اگر بنده در حضور ملت و شما نمایندگان بگویم تعریض 10 کیلومتر جاده ورامین به جوادآباد طی چهار سال گذشته یک درصد پیشرفت نکرده آیا جفا کرده‌ام؟ اگر بگویم تمام کارخانجات شهر من مانند کارخانه قند با هشتاد سال سابقه تعطیل شده است و هزاران کارگر در دولت یازدهم بیکار شده‌اند آیا به دولت یازدهم جفا کرده‌ام؟

نقوی‌حسینی در ادامه افزود:‌ اگر بگویم تقسیمات کشوری طی چهار سال گذشته در ورامین تعطیل شده و حتی الحاق چند روستا از یک شهر به یک شهر دیگر انجام نشده و حقوق مردم تضییع شده آیا جفا به دولت است؟ اگر بگویم یک میلیون جمعیت ورامین، قرچک و پیشوا صاحبان قیام پانزدهم خرداد طی این چهار سال از دولت شما دعوت کرده‌اند تا به شهرشان بیایید و چهار سال پا در این شهرستان‌ها نگذاشتید آیا به دولت جفا شده‌؟ چهار سال است دولت یازدهم حتی یک بار هم به شهرستان‌های جنوب و شرق استان تهران قدم نگذاشته است علی رغم تمام دعوت‌ها، خواسته‌ها و تقاضای نمایندگان این امر صورت نگرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر بگویم که در حوزه فرهنگی طی دولت یازدهم یک فرهنگسرا در یک میلیون جمعیت حوزه انتخابیه بنده ساخته نشد و حتی کلنگ آن هم زده نشد یا یک مرکز فرهنگی تولید نشد آیا در حق دولت جفا کرده‌ام؟ اگر بگویم در حوزه ورزش و جوانان سه ورزشگاه پنج هزار نفره برای سه شهرستان ورامین و قرچک مصوبه دولت گذشته یک درصد هم در دولت یازدهم پیشرفت نداشته جفا به دولت کرده‌ام؟ این‌ها مطالبات ملت است.

نماینده مردم ورامین در ادامه تأکید کرد: افرادی که از مردم سالاری، دموکراسی، قانون‌مداری و از درد مردم صحبت می‌کنند اگر نگویم بحران بیکاری در شهرستان من کمر مردم را شکسته است، و در هر خانواده‌ای یک تا پنج نفر تحصیلکرده بیکار هستند و این دولت هیچ اقدامی برای آن‌ها انجام نداده در حق دولت جفا کرده‌ام؟ اگر بگویم وزیری از این دولت با بیان خودش 780 میلیارد ثروت دارد که یک وزارت خانه باید ثروت این آقا را مدیریت کند جفا کرده‌ام؟ اگر بگویم وزیری در این دولت در یک جلسه رسمی از مذاکرات و گفتگوها از یک ساعت جلسه نیم ساعت آن را خواب است در حق دولت جفا کرده‌ام؟

وی گفت: بنده وکیل و نماینده ملت هستم و باید حرف آن‌ها را در اینجا بیان کنم، در همان دو جاده‌ای که در ابتدای نطقم بیان داشتم در چهار سال گذشته 50 نفر کشته‌ شده‌اند که یکی از آن‌ها پدر یکی از شهدای مدافع حرم بود، آقای روحانی شما باید پاسخ دهید این اظهارات را به شما، معاون اول و شرکت‌های شما گفته‌ام مردم در حال کشته شدن در این جاده‌ها هستند.
 
نماینده ورامین تصریح کرد: به فریاد آموزش و پرورش برسید، معلمان و دانش آموزان انگیزه‌های خود را از دست داده‌اند و آموزش و پرورش در حاشیه قرار گرفته به داد آن‌ها برسید.

نقوی‌حسینی اظهار داشت: جامعه کارگری گرفتار است و قراردادهای موقت حقوقش پرداخت نشده و هزار هزار نفر در حال بیکار شدن هستند و در کنار آن هزار خانواده بدبخت می‌شوند به داد آن‌ها برسید. دولت محترم به داد مردم برسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار