فدراسیون تیراندازی با وجود اعلام اسامی تیراندازان به بازی های کشورهای اسلامی در تلاش است تا "پرورش نیا" ملی پوش رشته اهداف پروازی را به این رقابت ها اعزام کند.

تلاش فدراسیون تیراندازی برای اعزام ملی پوش اهداف پروازی به بازی های اسلامی
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که فدراسیون تیراندازی اسامی تیراندازان اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی را اعلام کرد اما هنوز لیست اعلام شده قطعی نیست و امکان دارد محمد حسین پرورش نیا ملی پوش اهداف پروازی که نامش در بین تیراندازان این بازی ها نبود اعزام شود.

طبق برنامه قرار بود "پرورش نیا" به همراه سایر تیراندازان تفنگ و تپانچه در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کند اما نامی از وی در لیست 12 نفره فدراسیون تیراندازی درمیان نبود.

مسعود شیخی فرد دبیر فدراسیون تیراندازی درباره این موضوع اظهار داشت: اعزام "پرورش نیا" به بازی های کشور های اسلامی هنوز منتفی نشده است و فدراسیون تلاش می کند تا وی را به بازی های همبستگی کشور های اسلامی باکو اعزام کند.
 
لازم به ذکر است؛ بازی های کشور های اسلامی از 12 اردیبهشت ماه به میزبانی جمهوری آذربایجان آغاز می شود و کاروان تیراندازی کشورمان با 12 ورزشکار در این رقابت ها شرکت می کند.

طبق تصمیم مسئولان کمیته ملی المپیک "مه لقا جام بزرگ" بانوی تیرانداز کشورمان پرچمدار کاروان ورزشی ایران در این بازی ها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار