معاون پرورشی اداره اموزش و پرورش ریگان گفت: نمایشگاه هفته مشاغل در مدرسه دخترانه نرجسیه برپا شد.

افتتاح نمایشگاه مشاغل در مدارس ریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسن رستمی معاون پرورشی اداره اموزش و پرورش ریگان بیان داشت: در این نمایشگاه اثار دانش اموزان  که از توانمندی‌های دانش اموزان این مدرسه می‌باشد به نمایش گذاشته شد.

وی بیان کرد: مشاغل خرد و کوچک از جمله تولیدات دانش اموزان ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای رونق اقتصادی کشور دارند و بستری مناسب برای تحقق «اقتصاد مقاومتی» هستند.

معاون پرورشی اداره اموزش وپرورش ریگان عنوان کرد: در این نمایشگاه دانش اموزان اقدام به دوخت انواع لباس پخت انواع شیرینیجات نمودند که در معرض نمایش گذاشته شدند.

رستمی  بر نقش مشاغل  کوچک و متوسط در رونق اشتغال کشور تاکید کرد و ‌گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، مهمترین مسیر برای توسعه اقتصادی کشور بشمار می‌روند.

وی با بیان اینکه تقویت مشاغل خرد و کوچک می‌تواند محرک بازار اشتغال کشور باشد، افزود: فروش محصولات و معرفی تولیدات داخلی، شناسایی ظرفیت‌ها و هنرهای دستی مناطق محروم و فراهم آوری بستری برای فروش و عرضه تولیدات دانش اموزان  از جمله دستاوردهای این نمایشگاه است.

ریگان تا مرکز کرمان 285کیلومتر فاصله دارد خبر با عکس ارسال شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار