مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان گفت: هفتمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

برگزاری هفتمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی در کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد جواد حسین‌زاده،  مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی استان کرمان ، هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره‌ی ائمه ی معصوم(ع) عنوان کردو افزود: 6 عنوان کتاب با موضوع‌های امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی(ع) در این جشنواره برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال آماده و به مخاطبان عرضه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در بخش کودک، کتاب 10 قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها  نوشته‌ ی مژگان شیخی و در بخش نوجوان کتاب ماه غریب من، نوشته‌ی مجید ملا‌محمدی معرفی شده است.

حسین زاده تصریح کرد: در این دوره از مسابقه‌ی کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی(ع) و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه‌ی کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا (ع)، کتاب‌هایی با موضوع زندگی آن بزرگواران نیز انتخاب شده است. 

وی با دعوت از روشندلان کرمانی برای شرکت در این جشنواره یادآور شد: کتاب صوتی و نسخه‌ی بریل این کتاب ‌ها نیز برای روشندلان علاقمند به مطالعه و شرکت در مسابقه آماده است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه تکمیل مشخصات فردی اعضای خانواده در پاسخنامه الزامی است، گفت: برای شرکت در قالب خانوادگی مسابقه، ضروریست دفترچه‌ی پاسخ‌ نامه تکمیل و ارسال شود و برای شرکت در بخش کودک، کودکان باید جذاب‌ترین بخش کتاب از نظر خودشان را تصویرسازی کرده و یا به صورت ویدئویی در ۵ دقیقه کتاب را بخوانند و یا موضوع کتاب را تعریف کنند.

گفتنی است: 313 جایزه‌ی ملی از سهم یک میلیون تا ۱۵ میلیون ریال برای نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار