در سال 95 ، طرح اصلاح و بهینه سازی 12 هزار و 160 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوائی و زمینی در شهرستان آرادان اجرائی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ذبیح ا.. احمدی مدیر توزیع برق شهرستان آرادان  گفت : اجرای این طرح در راستای کاهش خاموشی های ناخواسته ، افزایش ضریب اطمینان خطوط برق رسانی و جلوگیری از اتصالی های گذرا عملیاتی شده است .

وی اظهار داشت : احداث 8 هزار و 940 متر شبکه 20 کیلو ولت هوائی و یک هزار و 850 متر خطوط فشار ضعیف زمینی و هوائی ، از جمله اقداماتی است که در سال قبل به اجرا درآمده است .

احمدی یادآور شد : برای تغذیه برق مشترکان و افزایش ظرفیت پست های برق برای تامین برق متقاضیان جدید، 16 ایستگاه هوائی با قدرت 960 کیلوولت آمپر ، در سطح شهرستان نصب و بهره برداری شده اند .

وی با اشاره به این که هشت دستگاه پست عمومی و اختصاصی در سال گذشته بهسازی گردیده تصریح کرد : تعداد 196 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر نیز نصب شده است .

مدیر توزیع برق شهرستان آرادان  با عنوان این که در طی سال قبل ، 59 دستگاه کنتور طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) برای مشترکان دیماندی تعویض شده اضافه کرد : نصب یک دستگاه پست پاساژ جهت تامین برق یک شرکت صنعتی در جاده رامه نیز به انجام رسیده است .
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار