معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۷ باب مدرسه در شهرکهای مسکن مهر اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جعفر فهیمی در جلسه بررسی مشکلات عمرانی شهرستان نمین اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت 50 کیلومتر از راههای اصلی و فرعی شهرستان نمین از جمله مشکلات در این شهرستان به شمار می‌رود که تلاش می‌کنیم امسال در زمینه تامین اعتبارات این پروژه اقدامات لازم و اساسی انجام شود.

وی از برخورداری بیش از 90 درصد از اهالی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نمین از آب شرب سالم خبر داد و گفت: تامین آب شرب سالم و بهداشتی از مهمترین دغدغه‌ها به شمار می‌رود که در این زمینه اقدامات لازم و اساسی باید انجام شود تا بتوانیم تمامی ساکنان روستاهای شهرستان نمین را از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به پروژه شبکه فاضلاب شهر نمین بیان کرد: این پروژه که مطالعات آن از سال 85 آغاز شده، 420 میلیون تومان برای این پروژه اعتبار تخصیص یافته اما به حالت نیمه‌کار رها شده که تلاش می‌کنیم تا با تامین اعتبارات مورد نیاز در زمینه احداث و تکمیل آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

فهیمی با بیان اینکه تکمیل شبکه فاضلاب شهر نمین نیازمند 24 میلیارد تومان اعتبار است، افزود:‌ برای تامین آب شرب شهری و روستایی شهرستان نمین سالانه7.8 میلیون متر مکعب آب نیاز است که تلاش و جدیت بر این است تا بدون از دست رفتن پایداری سفره‌های آب زیرزمینی آب مورد نیاز این منطقه تامین شود.

وی با بیان اینکه7 باب مدرسه در شهرکهای مسکن مهر اردبیل احداث می‌شود، گفت:‌ عملیات اجرایی این مدارس که در حال حاضر آغاز شده برای تکمیل و راه‌اندازی آنها دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار امسال اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.