رئیس مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: آرای کمیته انضباطی بعد از سال 93 شامل کسر امتیاز از تیم‌های بدهکار می‌شود.

کسر امتیاز از تیم های بدهکار مصوبه هیئت رئیسه است/ دیگر بلیت رایگان نخواهیم داشتسعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برخورد با تیم‌های بدهکار را در نقل و انتقالات نیم فصل اول اجرا کردیم و اجازه جذب بازیکن به آن‌ها را ندادیم.

وی درباره کسر امتیاز از تیم‌های بدهکار بیان کرد: آرای کمیته انضباطی برای تیم‌های بدهکار که قبل از سال 93 صادر شده است مشمول کسر امتیاز نمی‌شود اما مانع جذب بازیکن از سوی تیم‌های بدهکار می‌شویم. همچنین آرای کمیته انضباطی بعد از سال 93 شامل کسر امتیاز می‌شود چرا که در آیین نامه انضباطی و مصوبه هیئت رئیسه موضوع کسر امتیاز آورده شده است.

فتاحی بیان کرد: فدراسیون و سازمان لیگ به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه می‌کنند. همانطور که دیدید باشگاه استقلال درخواست بخشش محرومیت سید مهدی رحمتی را داشت اما این درخواست با موافقت مواجه نشد و دروازه‌بان استقلال محرومیت خود را گذراند.

وی در ادامه عنوان کرد: برخی از تیم‌های لیگ برتر بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی خود را دارند و هر زمانی که آن‌ها نتوانند بدهی خود را پرداخت کنند فیفا رایی بر علیه آن‌ها صادر می‌کند و ما هم باید حکم را به اجرا در بیاوریم.

رئیس مسابقات لیگ برتر درباره وضعیت بلیت فروشی بیان کرد: طبق مصوبه هیچ بازی دارای بلیت رایگان نیست و همه بازی‌ها باید بلیت فروشی داشته باشند و باشگاه استقلال درخواست بلیت هزار تومانی برای طبقه دوم کرده بود که شورای تامین قرار است در این باره تصمیم بگیرد.

فتاحی درباره برنامه سازمان لیگ برای جوانگرایی در لیگ برتر بیان کرد: سازمان لیگ برای جوانگرایی تمرکز کرده است و 3، 4 سال است که لیگ برتر جوان‌تر شده است ما برای جوانگرایی سهمیه بزرگسال را کم و جوانان را زیاد کردیم در حال حاضر 9 بازیکن روی نیمکت می‌نشینند که 2 نفر از آن‌ها می‌توانند جوان باشند.

رئیس مسابقات لیگ برتر بیان کرد: به هر حال باشگاه‌های لیگ برتر باید یک درصد از نفرات خود را به بازیکنان جوان خود اختصاص دهند. تیم‌های ذوب آهن ،‌سایپا، تراکتورسازی و چند تیم دیگر جوانان زیادی در ترکیب خود دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنند.

فتاحی درباره برنامه سازمان لیگ برای 2 بازی پایانی لیگ برتر گفت: با وجود اینکه قهرمان مشخص شده است اما نتایج بازی‌های تیم‌های صدر جدول در وضعیت تیم‌های پایین جدول تاثیرگذار است بر این اساس همه بازی‌ها همزمان برگزار می‌شود. امیدوارم که لیگ برتر با خیر و خوشی به پایان برسد.

وی در پایان درباره بازی جام حذفی در خرمشهر خاطر نشان کرد: طبق برنامه دیدار جام حذفی به مناسبت یادواره خرمشهر در این شهر برگزار می‌شود که مسئولان ورزشگاه را آماده این دیدار کردند اما زمین این ورزشگاه کیفیت لازم را ندارد از زمانی که این ورزشگاه به بخش خصوصی واگذار شده رسیدگی به زمین هم کمتر شده است. پیمانکار قول داده تا 5 اردیبهشت زمین ورزشگاه خرمشهر را ترمیم کند. همچنین در پایان هفته جلسه‌ای در مورد بازی فینال جام حذفی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار