رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در شبکه های اجتماعی خبر داد.

دستگیری مزاحم اینترنتی با هویت جعلی در ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علی جمالی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت در بستر اینترنت و اظهارات شاکی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس در فضای سایبری و با استفاده از نرم افزارهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی برای وی ایجاد مزاحمت می نماید موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی و پس از تحقیقات و بررسی های لازم متهم شناسایی و دستگیر شد.
 
جمالی با اشاره به اینکه انگیزه متهم از مزاحمت برای شاکی ، کسب منافع مالی بوده عنوان کرد: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
رئیس پلیس فتا ایلام با بیان اینکه متهم برای این کار از سیم کارت جعلی استفاده کرده بود از عموم مردم خواست تا از اپراتورهای مختلف استعلام گرفته و در صورت وجود سیم کارت های ثبت نامی ناشناس به اسم آنان در اسرع وقت نسبت به قطع آن ها اقدام نمایند.
 
جمالی افزود: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آمادگی رسیدگی به شکایت شهروندان را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با هرگونه جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس های مردمی گزارش نمایند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.