کرمان؛

ایجاد کارخانه دارو سازی در بردسیر

فرماندار بردسیر گفت: مجوز داروسازی بردسیر صادر شده و خط تولید آن خریداری و نصب خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مجید نجف پور امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی افزود: ۳۹ پروژه ملی در این شهرستان ۸۱ درصد، ۲۴ پروژه استانی ۸۰ درصد و پروژه‌های بخش خصوصی ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی گفت: تاکنون ۲۵ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان بردسیر تشکیل شده است و از مجموع ۱۷ تفاهم نامه انجام شده در بردسیر، هشت تفاهم نامه در مرحله بهره برداری قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۶ پروژه در بخش رونق تولید، ۶ پروژه تسهیلات را دریافت کرده و راه اندازی شده اند.
فرماندار بردسیر گفت: در حوزه رونق تولید از مجموع ۵۷ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته، ۱۳ میلیارد تومان وصول شده است.
وی افزود: در هشت ماه گذشته افتتاح کارخانه جهان فولاد با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در شهرستان بردسیر انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: کارخانه گونی بافی بردسیر نیز امروز صبح بعد از پنج سال تعطیلی به دست استاندار کرمان افتتاح شد.
نجف پور با بیان اینکه مجوز داروسازی بردسیر صادر شده و خط تولید آن خریداری و نصب خواهد شد گفت: ۱۰ کارگاه صنایع دستی تا پایان سال جاری در شهرستان بردسیر فعال خواهد شد.
وی بیان کرد: به منطور تولید فرش کارگاه‌های عتبات عالیات ۵۰ نفر به کار گرفته شده اند و راه اندازی فاز دوم جهان فولاد بردسیر به مجوزهای اداره کل صنعت، معدن و تجارت و نیز مجوزهای زیست محیطی نیاز دارد، زیرا سرمایه گذار آماده به کار است.
فرماندار بردسیر گفت: فاز دوم هلدینگ ایرانیان در پایان خردادماه با ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: کارخانه ماه گلاب نیز به منظور ایجاد ارزش افزوده بیشتر در بردسیر دنبال شده و به زودی افتتاح می‌شود.
وی گفت: کانون‌های اجتماعی نیز با همکاری گل گهر و بانک رسالت انتخاب شده و راهنماهای آن‌ها آموزش‌های لازم را فرا گرفته اند که ادامه راه آن‌ها منوط به نگاه ویژه مجموعه گل گهر است.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: داروسازی ، اشتغال ، مجوز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار